Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,958
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Bygge nytt hus
AneS: Moderne hus i Setesdal
For å sette inn flere bilder i samme post må du bruke bildefunksjonen i editoren. Altså den helt til venstre på nederste rad. Ikke bruk "velg fil". Bruker du ...
Hage & Uterom
Eirik Raude: Ny markterrasse med catwalk
Beklager sent svar; har vært lite aktiv her i det siste.Byggmax' terrassebord har holdt seg veldig bra. Med skam å melde har vi ikke behandlet dem på nytt før i år. Vi ...
Hage & Uterom
frodes: Microprosjekt solfanger
I fjor var det dårlige kår for mikrofangere. Hittil i år har det vært vesentlig bedre. Lensepumpa fra i fjor fungerer bra. Kveilen med rør er fortsatt den samme. Den ligger ...
Renovering kjeller til Hybel.
Du lager kun hull til bolten så det går normalt bra. Bruker du svillmembran har den litt tykkelse også. ...
Tekniske løsninger
Forstøtningsmur
HSt og Ebe, Takk for at dere har tatt tiden til å styre meg i rett retning. Joss ...
Holmes: Mitt Garasjeprosjekt
Men de kostnadene inkluderer jo masse også. Selvom den thermomuren sikkert koster litt, så sparer den jo også enormt med arbeidsinnsats enten det er forskaling eller reisverk som ville ...
Omgjøring av garasje til hagestue
Man får vel opp en del informasjon om eiendommen ved og gå inn her?http://www.seeiendom.no/da kan du se hvilke koder de forskjellige husene på eiendommen harJeg er ikke sikker på ...
Tilbygg & Påbygg
Bygge opp eller bygge et tilbygg?
Nyoppusset passer trolig bedre med tilbygg også, ikke utenkelig at det må gjøres mye i veggene for en ny etasje. ...
Badekar og baderomspanel
Hei!Lurer på om noen kan fortelle meg om innbygget badekar forutsetter at man har fliser på veggene?Eller kan det være innbygget med baderomspanel på veggene?Skal ha fliser på ...
Fonn prosjekt gang/vaskerom
blir garderobe på den andre veggen også.Men løsningen med skyvedører istede for vegger, noen tanker om det? ...
Tilbygg & Påbygg
Fått tilbud på tilbygg. Rimelig?
Takk for mange svar. Nå var tilbudet lite spesifikt, så jeg vet ikke andel matrialkost eller taket. Grunnlaget mitt for å anslå 6-700k er egen erfaring samt samtaler med andre som ...
Hage & Uterom
Oppussing av utendørs svømmebasseng
Er her om det er noe du lurer på i så måte.....Les heller denne:http://www.byggebolig.no/hage-uterom/basseng-i-hagen-3-arig-prosjekt-ferdig! ...
Hage & Uterom
finnmark4ever: Drivhus, miniprosjekt!
Da har varmen også kommet, slik at luker åpner automatisk. To slike åpnere følgte med drivhuset(1000 kr spart) :DJa, da er drivhus på plass og 98% ferdig..... Skal ...
RKC elementbod type Smart 2
Takk for svar - det ser jo flott ut innvendig også!Kommer til å bruke min bod til bl.a. oppheng for sykler, så jeg må nok spikre opp noen planker for å styrke veggene. ...
Bygge nytt hus
Odelsjente: Vi bygger herskapelige Alexandra Exclusive fra IEC-hus
Odelsjente har ingen innlegg på forumet siden 2014 så sjansen for at hun ser dette er nok liten desverre.Griner inni meg av tanken 😩 Var stygt redd for det, men hadde mine håp ...
Småbruk ved Fjellbacka i Sverige
Ser ut til bli bra.Jeg husker faktisk at den eiendommen sto til salgs for ikke så lenge siden, og synes det så ut som et veldig trivelig småbruk, gratulerer! ...
Hage & Uterom
Nytt rekkverk
Bra med alternativer på markedet :1A) Med kun stenger så er det vel klatrbart med for store åpninger ? 1B) Eller har dere en versjon av stenger med annen utforming ?2A) Festene for ...
Trapperenovering
Det finnes mange hus rundt om i det ganske land, som inneholder en furutrapp som nå begynner å bli litt slitt. Å bytte trapp er en omfattende, og ikke minst kostbar affære.Er du ...
Bygge nytt hus
chrsmerk: Egentegnet hus i moderne stil
Jeg har akkurat en sak gående om dette. Se forslag til løsning der:http://byggebolig.no/grunnarbeider-mur-og-betong/armering-av-betongdekke-pa-veranda/msg724177 ...
Nytt kjøkken i Casa del Aircooled
Da har kjøkkenet blitt bestilt inn. Endret litt på noen skap, etter innspill fra de på Ikea i bergen. Fjernet ett hjørneskap, og fikk inn en ekstra skuffeseksjon, noe som ga ...
Aircooled garasje
Da har det skjedd litt. Fått tilatelse fra kommunen, og de har begynt å grave. Da går det litt fremover i alle fall. Slik så det ut på fredag da jeg kom hjem ...
Hvilken port
Er klar over at det er industriporter jeg må ha. Det er ikke noen her i distriktet som selger porter. Var derfor jeg spurte her.Lokje ...
Bygge nytt hus
Prosjekt Parken
Hei igjen! Oppdatert skisse på FASADE, med eit forsøk på nokre vindauge på eine sida av huset.Vi er i prosessen med å bestemme vindauge og overflate fasade.- Ynskje er å ...
Våtrom
Kan være fagmessig uten fagfolk:) ...
207
208
209
263
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›